برنامه‌های ویژه استودیو راه‌کار در رویداد دو روزه ۹ ژانویه / از مستندسازی وقایع رویداد تا بحث‌های داغ درباره آینده اکوسیستم

دسته‌ها: , |

تاریخ انتشار و ویرایش:

دو هفته‌دیگر، سومین رویداد ۹ ژانویه به مدت دو روز مصادف با ۱۹ و ۲۰ دی ماه در کتابخانه ملی برگزار می‌شود. این رویداد علاوه بر سخنرانی‌‌ و پنل‌های تخصصی، بخش‌های دیگری از جمله نمایشگاه، کاریابی، جایزه، شبکه‌سازی و کارگاه‌های آموزشی هم دارد. والکس، کاریزما، نوبیتکس، آبان تتر، هیتوبیت، فرهاد اکسچنج و زربان حامیان رویداد ۹ ژانویه هستند.

محتوایی که در سالن اصلی رویداد طی دو روز ارائه خواهد شد‌، مسائل و اولویت‌های مختلف این اکوسیستم را از دریچه نگاه کارشناسی و آسیب‌شناسانه بررسی و فرصت‌ها و تهدیدهای مختلف این فضا را پیش روی مخاطبان و ذینفعان رویداد قرار می‌دهد. همچنین با حضور بیش از ۵۰ مهمان و سخنران و پنلیست، بیش از ۲۰ ساعت محتوای کارشناسی هم ارائه خواهد شد.

استودیو راه کار به‌عنوان بازوی تولید و انتشار محتوای تصویری رویداد ۹ ژانویه، در کنار رسانه‌های آنلاین و چاپی کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار از جمله رمزارز، کارنگ، راه پرداخت در این رویداد حضور فعال دارد.

استودیو راه‌کار علاوه بر مستند سازی و تولید محتوای ویدیویی در دو روز برگزاری رویداد، در سالن فرهنگ مجموعه کتابخانه ملی، اقدام به برپایی استودیویی برای ضبط برنامه‌های متنوع در حین برگزاری رویداد ۹ ژانویه کرده است تا در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی ماه، در سالن فرهنگ، با مدیران کسب و کارهای حاضر در رویداد، کارشناسان و متخصصین این حوزه و چهره‌های سرشناس فعال در اکوسیستم رمزارزی ایران گفت‌وگو کند.

این گفت‌وگوها موضوعاتی مانند بررسی دستاوردها و چالش‌های کسب‌وکارهای رمزارزی در طول یک سال گذشته، داستان‌های موفقیت و شکست یک اکوسیستم روبه‌رشد، تغییرات حوزه بلاکچین و رمزارزها، اهمیت کامیونیتی در توسعه اکوسیستم رمزارزی، سرمایه‌گذاران خرد و نقش آنها در اکوسیستم‌های تازه مالی، صنعت مدیریت دارایی و بازار رمزارزها، ورود سرمایه‌گذارهای نهادی و سازمانی به حوزه رمزارز ایران، نوآوری‌ها و فناوری‌های مالی و آینده‌ای که صنعت مالی غیرمتمرکز رقم خواهد زد، دستاوردها و شکست‌های پول بانک مرکزی، بررسی محصولات و خدمات تازه بازار رمزارزها و دارایی دیجیتال ایران، کامیونیتی‌ها و پول‌های اختصاصی دیفای و روندهای تأثیرگذار رمزارز و بلاکچین را در بر خواهند گرفت. گفت‌وگوها، در روزهای پس از رویداد ۹ ژانویه از طریق رسانه‌های کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در قالب ویدیو منتشر خواهند شد.

رویداد ۹ ژانویه؛ ۱۹ و۲۰ دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دو روزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *