فرصت‌های شغلی فرهاد اکسچنج در بخش کاریابی رویداد ۹ ژانویه

فرهاد اکسچنج که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تبادل ارزهای الکترونیک و دیجیتال آغاز کرده، حامی رویداد دو روزه ۹ ژانویه است. این رویداد ۱۹ و ۲۰ دی ماه در شش بخش برگزار می‌شود. کاریابی یکی از این بخش‌هاست که فرصت تعامل و استخدام را برای سرمایه‌های انسانی و شرکت‌ها فراهم می‌کند. میزهای ویژه کاریابی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد و تمام مدیران منابع انسانی و مدیران در این محل حاضر می‌شوند. یکی از شرکت‌های حاضر فرهاد اکسچنج است که با ۵ عنوان شغلی در بخش کاریابی حضور پیدا می‌کند.

این شرکت از افراد ریسک‌پذیر با روحیه کار تیمی و آنهایی که به دنبال چالش و پیشرفت هستند و آشنایی نسبی با بازار سرمایه و اقتصاد دارند دعوت به همکاری کرده است.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

توانایی‌های مورد انتظار:

  • تسلط بر سئو، google analytics، google tag manager
  • شناخت انواع KPI و متریکس‌ها
  • تجربه کار در سوشال مدیا (نوشتن استراتژی، نقشه راه و تقویم محتوایی)
  • آشنایی به یکی از روش‌های مدیریت پروژه: OKR , BSC ,…..
  • آشنایی با CRM,CXM

سرپرست دیجیتال مارکتینگ

توانایی‌های مورد انتظار:

  • آشنایی کامل و آنالیز KPI های دیجیتال مارکتینگ و بررسی و تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی هر کمپین (KPI)
  • تحقیق و بررسی روند بازار و شناسایی بازارهای هدف و بهترین روش‌های دسترسی به آن‌ها
  • همکاری مستمر با واحدفنی و سایر تیم‌های مرتبط جهت طراحی و پیاده سازی بهترین روش بازاریابی
  • تسلط بر مفاهیم سئو، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی اینفلوئنسری و….
  • توانایی رهبری، چالش پذیری و مسئولیت‌پذیری
  • ارائه و اجرا برنامه‌های توسعه کسب‌وکار، مدل‌های درآمدزایی و روش‌های توسعه
  • طراحی کمپین و بودجه‌بندی و اجرای آن‌ها و همچنین طراحی استراتژی رسانه‌های اجتماعی
  • نظارت بر بودجه هزینه شده در کمپین‌ها و انجام هماهنگی‌های لازم برای تولید پوستر، بروشور، بنر تبلیغاتی اینترنتی و…
  • یافتن ایده‌های بازاریابی و تجاری‌سازی جدید
  • نیازسنجی، طراحی و اجرای ایده‌های توسعه کسب‌وکار از ابتدا تا انتها
  • قدرت بیان و پرزنتیشن قوی محصول
  • توسعه و حفظ دانش به‌روز محصولات و خدمات
  • مسلط بر Content Marketing
  • آشنایی با اصول برندینگ
  • آشنا به برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌ها و کمپین‌های نوآورانه
  • مسلط به شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا
  • تسلط کامل بر مفاهیم و اجرای سئو
  • تسلط به Microsoft Office، Power BI و Tableau
  • تسلط به ابزار گوگل آنالیتیکس

کارشناس روابط عمومی

توانایی‌های مورد انتظار:

  • توانایی برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در رسانه‌های محیطی
  • توانایی تهیه پروپوزال و ارائه استراتژی بودجه‌بندی و زمان‌بندی رسانه‌ای در کمپین‌ها
  • برقراری و تقویت ارتباط با رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها، نشریه‌ها و رسانه‌های آنلاین
  • تهیه و ارسال اخبار، بیانیه‌ها، جوابیه‌ها و اطلاعیه‌ها به رسانه‌ها و پیگیری از انعکاس آن‌ها
  • برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری نشست‌های خبری، برگزاری نمایشگاه‌ها، سمینارها، جشنواره‌ها، مصاحبه‌ها و بازدیدها
  • ارائه راه‌کارهای کارآمد در شرایط بحرانی و آسیب‌زا به‌منظور تقویت چهره عمومی سازمان
  • توانایی غرفه‌داری و حضور در نمایشگاه‌ها و ایونت‌های مرتبط

الزامات تخصصی:

  • داشتن تجربه کاری در زمینه روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌ای
  • مهارت در برقراری ارتباطات موثر با رسانه‌ها و نهادهای مرتبط
  • توانایی برنامه‌ریزی و مدیریت رویدادهای مختلف از جمله نشست‌های خبری و جشنواره‌ها
  • ایده پردازی در تولید محتوای روابط عمومی مانند موشن‌گرافیک و بروشور
  • توانایی مدیریت بحران و ارائه راه‌کارهای موثر در شرایط اضطراری
  • برقراری یک تعامل سازنده و مناسب بین سازمان، کارمندان و مخاطبان

کارشناس تولید محتوا

شرح وظایف:

  • مسئول تالیف، ترجمه، تولید، ویرایش و انتشار انواع محتوای متنی برای سایت‌های اصلی فرهاد اکسچنج، وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های زیرمجموعه، سوشال‌مدیا و انواع دیگر پلتفرم‌های مورد توافق انتشار تولیدات
  • تدوین نقشه راه واحد تحریریه
  •  تدوین استراتژی همگام با مدیران سازمان در زمینه مارکتینگ محتوا
  • تدوین تقویم محتوایی سوشال مدیاها و هماهنگی و همکاری جهت اتخاد استراتژی‌های متناسب با مارکتینگ و برندینگ مجموعه
  • تشکیل و هدایت تیم محتوای متنی اعم از نویسندگان، مترجمان، ویراستاران، کپی رایترها و هر گونه تخصص موردنیاز این واحد در آینده
  •  ارزیابی عملکرد و پالایش مداوم تیم محتوا و گزارش به واحد منابع انسانی و مدیریت
  • هماهنگی و همکاری نزدیک با تیم تولید محتوای گرافیکی، موشن گرافیست‌ها و تولیدکنندگان ویدئو و نظارت بر پروسه تولیدات آنها به لحاظ تطبیق محتوای تولیدی با طرح و سناریوی اولیه
  • هماهنگی با استراتژی، اهداف و برنامه‌ریزی‌های تیم سئو

پیش نیازها:

  • ارتقاء سطح دانش فنی در حوزه بازاریابی دیجیتال
  • ارتقاء دانش و توانایی کاربردی وردپرس و دیگر نرم افزارهای مربوطه


کارشناس کنترل کیفیت (QC / QA)

شرح وظایف:

  • بررسی سوابق ارتباطی با مشتری و کنترل کیفی آنها
  • ارزیابی کارشناسان ارائه‌دهنده سرویس
  • بررسی نظرات و شکایات مشتریان و اعلام وضعیت به سرپرست واحد پشتیبانی
  • تهیه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای به سرپرست واحد مربوطه
  • کنترل کیفیت پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های مشتریان.
  • نظارت و بهبود فرایندهای ارتباط با مشتری.
  • ارائه گزارشات مربوط به بازخورد شاخص‌ها به سرپرست مربوطه.
  • صدور اقدامات اصلاحی برای بهبود نظارت بر شاخص‌ها.
  • انجام نیازسنجی و ثبت درخواست دوره‌های آموزشی برای همکاران در واحد ارتباط با مشتری
  • مستندسازی ارزیابی نتایج تماس‌های ارزیابی شده
  • ارائه گزارشات مدیریتی و گزارش عملکرد پرسنل مرکز تماس
  • ارائه فیدبک به کارشناسان مرکز تماس برای بهبود عملکرد

علاقه‌مندان به همکاری با فرهاد اکسچنج می‌توانند در رویداد ۹ ژانویه شرکت و از نزدیک با مدیران این صرافی مذاکره کنند. همچنین کارجویان می‌توانند از طریق استندهای الکترونیکی تعبیه شده در محل رویداد، در لحظه رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی موجود ارسال کنند. بلیت رویداد ۹ ژانویه از صفحه رویداد در ایوند  قابل تهیه است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *