فرصت‌های شغلی زربان برای بخش کاریابی رویداد ۹ ژانویه

سومین رویداد ۹ ژانویه، ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه امسال با حضور مدیران و فعالان صنعت رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال برگزار می‌شود. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با توجه به نیازهای اکوسیستم رمزارز و بلاکچین، در این رویداد دوروزه بخش‌های گوناگونی مانند نمایشگاه، کارگاه، ‌سخنرانی و پنل‌های تخصصی و… برپا می‌کند. یکی از بخش‌های مهم سومین دوره رویداد ۹ ژانویه، بخش کاریابی یا همان jobs است. یکی از شرکت‌های حاضر در بخش کاریابی رویداد زربان است؛ زربان به عنوان حامی این رویداد فرصت‌های شغلی خود را اعلام کرده است.

زربان  یک پلتفرم خدمات مالی غیر امانی «بدون نیاز به اعتماد» اس‍ت. این پلتفرم از بخش‌های «سپرده‌ و وام‌»، «تبدیل»، «استخر نقدینگی» و یک «صندوق ایجاد موقعیت بدهی ریالی» که «زرگری» نام دارد تشکیل شده است و حالا در راستای تمکیل نیروی انسانی خود در عنوان شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند.

Senior Frontend Developer

UX Designer

علاقه‌مندان به همکاری با زربان می‌توانند در رویداد ۹ ژانویه شرکت و از نزدیک با مدیران این صرافی مذاکره کنند. همچنین کارجویان می‌توانند از طریق استندهای الکترونیکی تعبیه شده در محل رویداد، در لحظه رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی موجود ارسال کنند. بلیت رویداد ۹ ژانویه از صفحه رویداد در ایوند قابل تهیه است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *