در رویداد ۹ ژانویه از کدام دغدغه‌های اکوسیستم رمزارز خواهید شنید؟ / بررسی تحولات و سناریوهای محتمل بازار

دسته‌ها: , |

تاریخ انتشار و ویرایش:

مهسا طاعتی / رویداد ۹ ژانویه فرصتی برای بیان دغدغه‌های اکوسیستم بلاکچین و رمزارز ایران خواهد بود. در این رویداد که ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود، درباره فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین، تعامل کاربران و معامله‌گران حرفه‌ای، تغییرات حوزه بلاکچین و رمزارزها، بررسی رقابت‌پذیری صرافی‌های داخلی با پلتفرم‌های خارجی، فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز، آموزش و فرهنگ‌سازی، ارتباط رگولاتور و کسب‌وکارها و… صحبت خواهد شد.

کارخانه نوآوری رسانه‌ راه‌کار سومین رویداد ۹ ژانویه را با تمرکز بر کاربران اکوسیستم بلاکچین برگزار خواهد کرد. در این رویداد درباره موضوعاتی همچون دستاوردها و چالش‌های کسب‌وکارهای رمزارزی در طول یک سال گذشته، داستان‌های موفقیت و شکست یک اکوسیستم روبه‌رشد، تغییرات حوزه بلاکچین و رمزارزها، اهمیت کامیونیتی در توسعه اکوسیستم رمزارزی، سرمایه‌گذاران خرد و نقش آنها در اکوسیستم‌های تازه مالی، صنعت مدیریت دارایی و بازار رمزارزها، ورود سرمایه‌گذارهای نهادی و سازمانی به حوزه رمزارز ایران، نوآوری‌ها و فناوری‌های مالی و آینده‌ای که صنعت مالی غیرمتمرکز رقم خواهد زد، دستاوردها و شکست‌های پول بانک مرکزی، محصولات و خدمات تازه بازار رمزارزها و دارایی دیجیتال ایران، کامیونیتی‌ها و پول‌های اختصاصی دیفای و روندهای تأثیرگذار رمزارز و بلاکچین صحبت خواهد شد.


صحبت از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز


همچنین رویداد ۹ ژانویه قرار است بر جنبه‌های متفاوت تحولات یک سال اخیر و سناریوهای محتمل «رمزارز» و بازار آن در سال‌های آینده تمرکز کند و با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهشی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز، فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین؛ هم برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و هم برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد و باتوجه‌به تحولات صنعت مالی غیرمتمرکز، بر موضوع دیفای هم متمرکز شود.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با گفت‌وگو و نشست‌های متعدد با فعالان حوزه رمزارز از دغدغه‌های اکوسیستم آگاه شده و آنها را دسته‌بندی کرد تا این دغدغه‌ها در رویداد ۹ ژانویه بیشتر بررسی شود. علاوه بر موارد ذکرشده، نیاز کاربران و تعامل بیشتر با آنها، شناخت و دسته‌بندی‌ بازیگران بالقوه و بالفعل این حوزه، بررسی رقابت‌پذیری صرافی‌های داخلی با پلتفرم‌های خارجی، آموزش و فرهنگ‌سازی، ارتباط رگولاتور و کسب‌وکارها و… ازجمله موضوعاتی است که فعالان حوزه رمزارز به‌عنوان دغدغه اکوسیستم بیان کرده‌‌اند.

بنابراین، دغدغه‌های اکوسیستم بلاکچین و رمزارز در رویداد ۹ ژانویه در قالب سخنرانی‌‌ و پنل‌های تخصصی، نمایشگاه، کاریابی، جایزه، شبکه‌سازی، کارگاه‌های آموزشی و… مطرح خواهد شد.  این رویداد در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه در کتابخانه ملی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *