گزارش محتوایی و تصویری از بخش کاریابی و B2B رویداد ۹ ژانویه / فرصتی برای تعامل نزدیک‌تر با ذی‌نفعان

سومین دوره رویداد ۹ ژانویه با ساختاری جدید نسبت به سال‌های گذشته در ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه در کتابخانه ملی برگزار شد؛ در این دوره از این رویداد که بیش از ۲ هزار بازدیدکننده داشت، بخش‌های جدیدی از جمله کاریابی، میزهای B2B، نمایشگاه، استودیو در کنار کنفرانس و شبکه‌سازی برپا بود. در جریان بخش کاریابی و میزهای B2B شرکت‌ها می‌توانستند با کارجویان مصاحبه و با سایر شرکت‌های حاضر نیز تعامل کنند.

اکس اونیکس یکی از شرکت‌هایی بود که در بخش B2B و کاریابی حضور داشت؛ تیم منابع انسانی این صرافی درباره تجربه حضور در این بخش می‌گوید که این محیط در رویدادی با تعداد ۲ هزار بازدیدکننده بسیار ساکت و منظم و بستری برای تعامل بود. به‌ این واسطه آنها توانسته‌اند‌ با کارجویان گفت‌وگو و افراد موردنیاز خود را استخدام کند. عمده فرصت‌های شغلی اکس اونیکس در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه‌دهندگان فنی بوده است.

کاریزما نیز شرکت دیگر حاضر در بخش کاریابی و B2B بود. به گفته این شرکت، ازآنجایی‌که تخصص اصلی کاریزما در حوزه بازار سرمایه است،آنها موفق شده‌اند از این طریق سرویس‌هایشان را به فعالان دو بازار سرمایه و کریپتو معرفی و با سایر شرکت‌ها تعامل داشته باشند.

نوبیتکس هم درباره تجربه حضور در بخش مذکور اعلام کرده که استقرار در بخش B2B و کاریابی رویداد ۹ ژانویه برای ما فرصتی بود برای تعامل و آشنایی با کسب‌وکارهای جدید اکوسیستم برای هم‌افزایی و توسعه خدمات و محصولات شرکت.

هیتوبیت نیز به‌عنوان دیگر شرکت حاضر در بخش کاریابی و B2B رویداد ۹ ژانویه عنوان کرده که بخش B2B رویداد باعث شده بتوانیم با نیروهای متخصص این حوزه ارتباط برقرار کنیم: «به‌واسطه این بستر با کارجویان به‌ویژه در عنوان شغلی مرتبط با دیجیتال مارکتینگ گفت‌وگو کردیم. همچنین با سایر شرکت‌ها در همین محل درباره توافقات و همکاری به‌دوراز هیاهوی رویداد مذاکره شد.»

 زربان نیز با اشاره به تجربه حضور در بخش کاریابی عنوان کرد که رویداد ۹ ژانویه و به‌طور خاص بخش B2B فرصتی بود برای شناساندن محصولاتمان به افراد و حاضران. در بخش B2B برای هر کسب‌وکار فضایی اختصاصی وجود داشت و فرصت برقراری ارتباط فراهم بود. از سویی دیگر هم توانستیم از طریق علاقه‌مندان به همکاری با زربان را پیدا کنیم. تعدادی از آنها تجربه فعالیت در فین‌تک و رمزارز را داشتند.


روز دوم رویداد



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *