مدیرعامل کاریزما تاکید کرد / لزوم هم‌افزایی بازارهای سنتی و دیجیتال برای توسعه سرمایه‌گذاری

دسته‌ها: |

تاریخ انتشار و ویرایش:

۹ ژانویه؛ رویداد بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی ماه میزبان بیش از ۲ هزار شرکت کننده و بیش از ۱۰۰ سخنران و صاحب‌نظر بود. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما یکی از همین افراد است که با او در بخش نمایشگاهی رویداد درباره هم‌افزایی صنعت دارایی دیجیتال و بازار سرمایه گفت‌وگو کرده‌ایم.

علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما، با اشاره به لزوم هم‌افزایی میان دو صنعت دارایی دیجیتال و بازار سرمایه توضیح می‌دهد: «دارایی دیجیتال به‌عنوان یک ابزار انتقال وجه و حفظ ارزش سرمایه در دنیا و در ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. در ایران اما محدودیت‌هایی مانند مبادلات ارزی و .. از سمت رگولاتور وجود دارد.  هرچند که حوزه برای مردم جذاب است و به آن اقبال دارند. می‌توان این محدودیت‌ها را فرصت دانست و ابزارها را در همین راستا توسعه داد.»

او ادامه داد: «همه کلاس‌های دارایی به شکلی در بازار سرمایه وجود دارند  و تمام این ابزارها می‌توانند با روش توکن‌سازی به  بازارهای دارایی‌های دیجیتال هم راه پیدا کنند. رگولاتور بازار سرمایه اهتمام خاصی به این حوزه دارد و ما تاکنون نمونه‌هایی را از طریق سندباکس راه‌اندازی کرده‌ایم. هم‌افزایی این دو بازار می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری به‌ویژه برای نسل زد  نتیجه‌بخش باشد.»

تیموری این همکاری را کاملاً دوسویه می‌داند؛ هم بازار سرمایه می‌تواند از این ظرفیت‌ها استفاده کند و هم بازارهای دیجیتالی می‌توانند با توسعه ابزارهایشان در دنیای واقعی به اقتصاد کمک کنند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *