کامران ناظمی از راه‌کارهای سازمانی هیتوبیت می‌گوید / ارائه صندوق‌های رمزارزی و API به شرکت‌ها

کامران ناظمی، مدیر خدمات سازمانی هیتوبیت در رویداد ۹ ژانویه به معرفی راه‌کارهای سازمانی هیتوبیت پرداخت. او عنوان کرد: «مجموعه هلدینگ تجارت الکترونیک اول، که نزدیک به ۱۵ سال در بازار ‌b2b سابقه فعالیت دارد، در این حوزه نرم‌افزارهای مختلفی را به بازار عرضه کرده است. این هلدینگ بیش از ۶ هزار مشتری b2b دارد که شرکت هیتوبیت زیرمجموعه این هلدینگ است. هیتوبیت یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که وارد این هلدینگ شده است. نگاه ما این است که علاوه بر ارائه خدمات b2c ، خدمات b2b را نیز ارائه دهیم. لانچ محصول اصلی هیتوبیت در سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد. این محصول، پلتفرم هوشمندی بود که در آن می‌توان معاملات رمزارزی را به راحتی انجام داد. ما در هیتوبیت مسئولیت‌هایی را برای خودمان تعریف کرده‌ایم که مهمترین آن تحقق آزادی مالی است که افراد می‌توانند آن را داشته باشند. تحقق آزادی مالی جزو حقوقی است که برای افراد جامعه، به‌خصوص فعالان حوزه اقتصادی حائز اهمیت است.»


شرکت‌های زیرمجموعه


پیام‌گستر، سپتاپرداخت، الوویپ، هیتوبیت و تجارت اول، ۵ شرکت زیرمجموعه گروه تجارت الکترونیک در حال فعالیت هستند، او در این خصوص توضیح داد: «می‌توانیم بگوییم که تجارت الکترونیک برای ایجاد، ساختن رشد و تجربه در حوزه‌های مختلف عمل می‌کند. سعی کردیم تیم‌های مختلفی را در این شرکت‌ها توسعه دهیم تا بتوانند چه در حوزه توسعه محصول و چه در بحث‌های خدماتی و پشتیبانی درخواست‌ها و نیازها را  در نظر بگیریم. زمانی که شرکت‌ها در حوزه b2b وارد می‌شوند، می‌خواهند با یکدیگر همکاری داشته باشند، موضوع اعتباری که به صورت متقابل به یکدیگر ارائه می‌دهند بسیار مهم است و معمولا به این شکل است که شرکت‌های حوزه b2b دیر به همدیگر اعتماد می‌کنند؛ اما زمانی که آن اعتماد شکل بگیرد، همکاری بلند مدتی را آغاز می‌کنند. ما در هیتوبیت رتبه یک شورای عالی و دانش‌بنیان هستیم و مجوزهای صنفی داریم و در واقع براساس ارزش‌هایی درحال حرکت هستیم. این ارزش‌ها چراغ راه و راهنمای ما در مسیر پیش‌روی ما هستند. ارزش‌های ما اعتماد، نوآوری و کاربرمحور بودن است. کاربرمحور بودن یکی از خصوصیت‌هایی است که ما بر آن بسیار تاکید داریم تا کاربرها بتوانند بهترین خدمات را چه در حوزه b2b و چه در حوزه b2c دریافت کنند. همچنین شفافیت و تعهد ویژگی‌هایی هستند که تقریبا در تمامی بازارهای مالی به‌خصوص در بازار رمزارزها بسیار مهم است.»

مدیر خدمات سازمانی هیتوبیت با اشاره به اینکه، ما براساس یکسری پارامترها، ‌در خصوص تجربیات معملاتی افراد در استفاده از پلتفرم هیتوبیت مواردی را لیست کردیم تا با توجه به این موارد نگاه هیتوبیت به بازار و مشتریانش را درک کنید، بیان کرد: « اولین موضوعی که بسیار بر آن مصر هستیم، تنوع و تعدد بالای پشتیبانی از بلاکچین به رمزارزهاست. در بازار رمزارز اگر شما آن تنوع را داشته باشید دستتان برای ارائه خدمات به افراد مختلف بازتر خواهد بود. ویژگی بعدی آن بهترین قیمت با کمترین گپ نسبت به روندهای جهانی است. بحث کارمزد، بازارسازها،‌ مسائل امنیتی مانند کلیدهای خصوصی، رمزنگاری داده‌ها و سوابق کاربران،‌ خدمات ۲۴ در هفت، زیرساخت‌ها،  نحوه ارتباط‌ها و همچنین استفاده از هوش مصنوعی که برای مانیتورینگ بازارهای جهانی استفاده می‌شود همگی از مواردی هستند که در هیتوبیت به آن‌ها توجه بسیاری شده است.»


خدمات سازمانی هیتوبیت


خدمات سازمانی هیتوبیت، خدماتی است که هیتوبیت می‌تواند به سازمان‌ها و اشخاص حقوقی ارائه دهد، کامران ناظمی در این باره اظهار کرد: «اولین خدمتی که در هیتوبیت معرفی شد تامین تتر است؛ به این معنا که بسیاری از سازمان‌ها و اشخاص حقوقی در حوزه استفاده از تتر نیازمندی‌هایی دارند که هیتوبیت می‌تواند با ویژگی‌هایی مانند قیمت مناسب، کارمزد و حجم‌های مختلف که مطمئنا می‌تواند درتامین آن تاثیرگذار باشد، ارائه دهد. بسیاری از شرکت‌ها در این حوزه می‌توانند سرمایه‌گذاری داشته باشند، بحث‌های سرمایه‌گذاری ما در هیتوبیت شامل استیکینگ، صندوق‌های رمزارزی، مدیریت دارایی و  سبد گردانی می‌شود که این‌ها ۳ مدلی هستند که می‌توانید در بحث سرمایه‌گذاری از آن‌ها استفاده کنید. موضوع بعدی، پرداخت‌های رمزارزی است که این پرداخت‌ها در پلتفرم هیتوبیت می‌توانند به آن صورتی که شرکت‌ها تمایل دارند پرداخت‌هایشان انجام شود، ارائه داده شود. یکی دیگر از جاهایی که هیتوبیت می‌تواند به صورت مستند و دقیق با شرکت‌ها و سازمان‌ها فعالیت داشته باشد API آن است. ‌‌API  یا مدل ارتباطی بین نرم‌افزاری در هیتوبیت موضوعی است که بسیار بر آن کار و توسعه داده شده‌است؛ زیرا یکی از مزیت‌های رقابتی ما است. امنیت نیز موضوع دیگر است که بر پایه اچ مک و مطابق با سیگنیچر بایننس است. سهولت در پیاده‌سازی یکی از مواردی است که شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استفاده راحت‌تر از آن استفاده می‌کنند که این مورد نیز در پلتفرم هیتوبیت وجود دارد. در آخر این پلتفرم این قابلیت را دارد که در خدمت شرکت‌ها و سازمان‌هایی باشد که مشتریان بسیار زیادی را دارند. همچنین این شرکت این آمادگی را دارد که پلتفرم معاملاتی خود را کاملا  با ‌‌ui مورد انتظار مشتری در اختیار آن قرار دهد.»


خدمات ویژه به سازمان‌ها


کامران ناظمی با اشاره به این که ما در هیتوبیت با ارائه خدمات ویژه به سازمان‌هایی که تمایل دارند به صورت b2b فعالیت کنند، با آن‌ها همراه هستیم ادامه داد: «اولین مورد داشتن یک اکانت منیجر اختصاصی است. به این معنا که شما به‌عنوان مشتری سازمانی هیتوبیت، همیشه شخصی به‌صورت اختصاصی به ‌عنوان پشتیبان در اختیار دارید که در صورت به وجود آمدن سوال یا مشکل چه در حوزه فنی و چه در حوزه خدمات و پشتیبانی در خدمت باشد. دومین مورد مشاوره تخصصی است؛ ما در هیتوبیت یک تیم توسعه و تحلیل مالی داریم که به سازمان‌ها و شرکت‌هایی که خدمات b2b دارند مشاوره می‌دهند. تعهد سطح عملیات قابل ارائه را نیز در هیتوبیت وجود دارد؛ به این معنا که زمانی که با سازمانی قراردادی بسته می‌شود ،‌تعهد می‌کنیم که یک سطح خدماتی را به آن‌ها ارائه دهیم. این موضوع می‌تواند خیال آن سازمان و یا شخص حقوقی را راحت کند. در آخر کسانی که با هیتوبیت فعالیت می‌کنند، داشبورد اختصاصی خواهند داشت که آن داشبورد نیز با توجه به نوع فرایند همکاری و نیازمندی آن افراد یا سازمان خواهد بود.»


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *