وظایف مدیران محصولی که با سرمایه‌های مردم سر و کار دارند

تاریخ انتشار:

|

دسته‌:

سجاد حسن‌زاده، مدیر محصول افکس در استودیو راه‌کار در نمایشگاه رویداد ۹ ژانویه، بیان کرد که امنیت و اعتماد اولین اصولی هستند که برای کاربران صرافی‌های رمزارزی اهمیت دارد. در ازای این دغدغه، پلتفرم و مدیران محصول باید نقدشوندگی و شفافیت را در اختیار کاربران بگذارند و در مراتب بعدی موضوعاتی مانند، استراتژی‌های مدیریت ریسک را نیز به کار بگیرند. او همچنین در خصوص پیامدهایی که بسته‌شدن درگاه‌ها به بدنه محصول صرافی‌های رمزارزی وارد کرد، صحبت کرد.

 مدیر محصول در صرافی رمزارز چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

 در وهله اول سعی می‌کنیم نیازهای کاربرانمان را بسنجیم و برنامه‌هایمان را برای رفع این نیازها تدوین کنیم. مدیر محصول بودن در یک کسب‌وکار رمزارزی با سایر کسب‌وکارها تفاوت دارد. اکوسیستم رمزارزی، رقابتی است و کسب‌وکارهای فعال در آن لازم است، در آن واحد با پیشرفت‌های جهانی همسو باشند تا سهم بازار را به شرکت‌های خارجی نبازند. این را هم بگوییم که امنیت و اعتماد دو اصل مهم برای کاربران ایرانی است و مدیران محصول باید قابلیت نقدشوندگی را به‌عنوان اولویتی مهم در نظر داشته باشند. مدیریت ریسک هم مورد مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. این موضوع باید در برگیرنده حملات سایبری و نوسانات بازار باشد تا از دارایی کاربران محافظت شود.

 بسته‌شدن درگاه‌های رمزارز بر تیم محصول نیز تأثیری داشته است؟

 «جنگِ هفتاد و دو ملّت همه را عُذر بِنِه *** چون ندیدند حقیقت رَهِ افسانه زدند» ناگفته پیداست که این برخوردها نتیجه‌ای جز خروج نخبگان و برون رفت سرمایه‌ها از کشور ندارد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *