مریم بهبانی، مدیرعامل درج در استودیو ۹ ژانویه، اعلام کرد که این شرکت زیرساختهای لازم برای ورود به حوزه دیفای را داراست. در واقع هدف این است که هر فرد به کیف پول سختافزاری خود دسترسی داشته باشد و کنترل داراییهای رمزنگاری شده خود را به دست بگیرد. او همچنین در ادامه صحبتهای خود به نبود کسبوکارهای فعال در زمینه کیف پول سختافزاری اشاره کرد و از تبعات رقیب نداشتن در اکوسیستم گفت.
در ارائه خود در پنل ۹ ژانویه چه مباحثی مطرح کردید؟
در حوزه سختافزار و بلاکچین کار میکنیم که کمتر کسبوکاری در آن فعال است. ما دوست داریم در حوزه دیفای وارد شویم؛ زیرا زیرساخت این حوزه را داریم و دیفای از این شروع میشود که هر کس کیف پول شخصی خود را داشته باشد و داراییهایش تحت نظارت خودش باشد که زیرساختش میتواند کیف پولهای سختافزاری باشد.
بازار رقابتی در حوزه کیف پولهای سختافزاری در ایران را چطور ارزیابی میکنید؟
رقیبی نداریم. برای ما هم عجیب است که بعدازاین همهسال رقیبی نداریم. رقیب بازار را بزرگ میکند. بزرگترین رقیب ما لجر است که خارجی است و برندهای دیگری وارد این حوزه شدند؛ ولی در مراحل اول متأسفانه نتوانستند ادامه دهند. در پنل هم گفتم که اعتماد مردم به ما و اینکه ما را قبول کردند بزرگترین دستاورد من است و خوشحالم که توانستیم در این بازار دوام بیاوریم و تولیدکننده بمانیم.
ما در نهایت نیز با تنها رقیبمان لجر دست دادیم و لجر را وارد میکنیم؛ زیرا یک مدتی لجرهای فیک زیاد شد و دارایی افراد به خطر افتاد. از ابتدای امسال واردات قانونی ما از خود لجر با رایزنی نمایندگی گرفتیم. اکنون در ایران هم تولیدکننده کیف پول سختافزاری درج هستیم و هم واردکننده لجر بهصورت رسمی و قانونی.
دیدگاهتان را بنویسید